WARSZAWA: 17:45 | LONDYN 15:45 | NEW YORK 10:45 | TOKIO 00:45

DHL Global Forwarding nagrodzone tytułem czołowego partnera logistycznego po 13 latach doskonałej współpracy z firmą Electrolux

Dodano: 21 gru 2016, 8:02

DHL Global Forwarding otrzymuje wyróżnienie Globalnego Operatora Logistycznego Roku jako pierwszy w historii niezależny dostawca usług logistycznych dla firmy Electrolux
Usługi w konkurencyjnych cenach, rozwinięta sieć transportu oraz wsparcie logistyczne w sytuacjach kryzysowych były głównymi powodami przyznania nagrody firmie DHL Global Forwarding

DHL Global Forwarding – globalny lider frachtu lotniczego i morskiego, wchodzący w skład Deutsche Post DHL Group – otrzymał tytuł Globalnego Operatora Logistycznego Roku od firmy Electrolux. O przyznaniu tego wyróżnienia zaważyły konkurencyjne ceny usług, doskonale rozwinięta sieć transportu oraz wsparcie logistyczne w sytuacjach kryzysowych. Współpraca obydwu gigantów światowych trwa nieprzerwanie od 13 lat i realizowana jest w 45 krajach.
Zakres współpracy DHL Global Forwarding z Electroluxem na świecie obejmuje usługi frachtu morskiego, przewozów lotniczych i multimodalnych, a także obsługę celną oraz konsolidację ładunków. Oceniając współpracę z firmą DHL Global Forwarding na świecie, przedstawiciele firmy Electrolux zwrócili szczególną uwagę na 13 lat współpracy, które upłynęły pod znakiem świadczenia wysokiej jakości usług w konkurencyjnych cenach, a także na chęć pracowników DHL do wykraczania poza zakres swoich obowiązków nawet w najbardziej nagłych sytuacjach kryzysowych. To właśnie między innymi te kryteria doprowadziły do przyznania DHL Global Forwarding tytułu Globalnego Operatora Logistycznego Roku. Co więcej, w czteroletniej historii nagrody została ona przyznana niezależnemu dostawcy usług po raz pierwszy – jest to zatem wyjątkowe wyróżnienie dla DHL Global Forwarding.
„Zarówno zakres, jak również elastyczność DHL Global Forwarding, pozwoliły nam utrzymać stałe dostawy w konkurencyjnych cenach na całym świecie. Co więcej, zaangażowanie DHL Global Forwarding pozwoliło nam także na rozwiązanie wielu sytuacji kryzysowych dotyczących logistyki, którym musieliśmy wspólnie stawić czoła w czasie naszej trzynastoletniej współpracy”.
„Przez wszystkie te lata przedstawiciele DHL Global Forwarding wielokrotnie udowadniali swoje zaangażowanie, niezależnie od tego, jak skomplikowana bądź nagła okazywała się sytuacja, której należało stawić czoła. Przyznana nagroda podkreśla ogromną wartość dodaną, którą przyniosła naszej firmie trwająca ponad dekadę współpraca z DHL Global Forwarding”.
Wysyłki awaryjne podejmowane przez DHL Global Forwarding pomogły firmie Electrolux w utrzymaniu ciągłości produkcji nawet w najtrudniejszych sytuacjach, poczynając od wielkich wyprzedaży po niespodziewane zmiany w uwarunkowaniach prawnych. Poza standardowymi usługami transportu lotniczego, oceanicznego oraz multimodalnego, Electrolux korzysta także z usług LCL (niepełno kontenerowych) świadczonych przez DHL Global Forwarding w celu dostarczania wartościowego towaru w konkurencyjnej cenie, w tym m.in. wyposażenia kuchennego stworzonego na indywidualne zamówienie oraz sprzętu AGD budowanego na wymiar.
„Koordynowanie wielu części, ich rozmiarów oraz lokalizacji dostawców uczestniczących w procesie produkcji artykułów AGD jest nie lada wyczynem” – stwierdził Kelvin Leung, prezes DHL Global Forwarding Asia Pacific. „Jesteśmy niezwykle dumni mogąc współpracować z producentem takim jak Electrolux na każdym szczeblu łańcucha dostaw, łącząc szybkie usługi w konkurencyjnych cenach z odprawami celnymi, konsolidacją zamówień oraz rozwiązaniami w celu zagwarantowania, że cały proces będzie tak doskonały i pewny jak sprzęt AGD, który przewozimy” dodał Kelvin Leung.
Electrolux i DHL Global Forwarding w Polsce
W Polsce firma Electrolux jest dla DHL Global Forwarding jednym z kluczowych klientów. Współpraca trwa od ponad 10 lat. Dla firmy Electrolux w Polsce, DHL realizuje transporty morskie pełno kontenerowe i drobnicowe, a także lotnicze oraz kolejowe na trasach z Azji do Polski oraz z Ameryki Północnej do Polski.
– „Przy każdym nowym projekcie, jesteśmy zapraszani do wsparcia logistycznego już na etapie planowania, dzięki czemu późniejsza realizacja przebiega sprawnie. Niejednokrotnie Electrolux mógł też liczyć na wsparcie naszych pracowników – zarówno w zakresie planowania, jak i realizacji projektów logistycznych – w sytuacjach nagłych związanych z logistyką produkcji i zapewnieniem dostaw na czas niezbędnych materiałów. We współpracy z firmą Electrolux cenimy sobie przede wszystkim doskonałe relacje i partnerstwo w biznesie.” – podsumował Marcin Solnica, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży, DHL Global Forwarding Polska.
dhl-global-forwarding_ofr