WARSZAWA: 19:09 | LONDYN 17:09 | NEW YORK 12:09 | TOKIO 02:09

Nagroda ESPO dla portu w Dover

Dodano: 17 lis 2019, 20:59

Port w Dover otrzymał nagrodę ESPO 2019 za skuteczną strategię dotarcia do lokalnej społeczności, a także bezpośredniej komunikacji z użytkownikami portu. Wykorzystanie mediów społecznościowych jako nowego sposobu komunikowania się i demonstrowania wysokiego poziomu przejrzystości w zakresie osiągnięć operacyjnych, przyszłych strategii oraz wyzwań środowiskowych i wydajności staje się coraz ważniejsze dla portów europejskich, które mogą funkcjonować i dalej się rozwijać, jeśli będą działać w zgodzie z lokalną społecznością.
Port of Dover zdobył nagrodę za projekt Transparen-SEA (Socially Engaged Engability Accountability), którego celem jest stworzenie kompleksowego programu konsultacji angażujących społeczność lokalną. Chodzi o pozyskanie swoistych „ambasadorów portu” których opinie będą wartościowe dla członków lokalnej społeczności. Wszystko to zostało wsparte akcją w mediach społecznościowych.
Projekt skupił się nie tylko na jednym konkretnym aspekcie działalności portu, ale był jakby „zanurzeniem” lokalnej społeczności w problematyce portowej. Media społecznościowe zostały wykorzystane do stworzenia końcowego efektu- zaangażowania twarzą w twarz, tak aby ludzie ze społeczności portowej i mieszkańcy miasta poznali się nawzajem.
W konkursie ESPO Award 2019 rywalizowały cztery projekty: Port of Dover, Dublin Port Company, Ports of Stockholm i Union des Ports de France.

Port of Dover