Dodano: 17 lip 2016, 23:06
OPIS STANOWISKA:
Obsługa klienta – zarządzanie projektami począwszy od zapytania ofertowego klienta, aż po wydanie i rozliczenie efektów pracy. Główne zadania: przyjęcie zapytania ofertowego od klienta, przygotowanie oferty dla klienta, przyjęcie zamówienia od klienta, zamówienie materiału do wykonania usługi, odbiór materiału od dostawcy, zlecenie ewentualnych usług podwykonawczych, odbiór usług podwykonawczych, przygotowanie dokumentacji warsztatowej, odbiór usługi od warsztatu, kontrola jakości wykonanej usługi, rozliczenie i sprzedaż usługi klientowi.
WYMAGANIA:
Wykształcenie min. średnie techniczne.
Samodzielna obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, skaner, faks, itp.).
Znajomość rysunku technicznego i umiejętność przygotowania dokumentacji wykonawczej.
Znajomość programu SOLIDWORKS i AUTOCAD.
Umiejętność projektowania prostych konstrukcji i urządzeń oraz nadzór nad ich realizacją.
Umiejętność rozwiązywania bieżących problemów technicznych i organizacyjnych związanych z realizacją zleceń.
Komunikatywność, dyspozycyjność, możliwość pracy zmianowej lub/i nadgodzinowej, solidność, dokładność,
logiczne myślenie.
Umiejętność pracy w zespole.
Język angielski – poziom komunikatywny w piśmie i rozmowie telefonicznej.
Aktualne prawo jazdy kat. B.
Zaangażowanie w prace warsztatowe w celu zapewnienie najwyższej jakości wykonywanych prac.
MILE WIDZIANE:
Doświadczenie zawodowe.
Język niemiecki.
OFERUJEMY:
Pracę w miłej atmosferze.
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu.
Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się Firmie.
Godne i terminowe wynagrodzenie.
Kontakt: kliknij tutaj