WARSZAWA: 06:24 | LONDYN 04:24 | NEW YORK 23:24 | TOKIO 13:24

Tak wygląda rebranding promów DFDS

Dodano: 27 lut 2017, 21:39

Należący do DFDS prom Optima Seaways powrócił w ubiegłym tygodniu na trasę po trwającej dwa tygodnie przerwie. Dzięki przeprowadzonym pracom jednostka zyskała nowy blask. Duński przewoźnik podzielił się interesującym nagraniem, na którym można zobaczyć przebieg prac nad rebrandingiem jednostki.
Optima Seaways trafiła do suchego doku w Kłajpedzie 1 lutego. Od tego czasu prom, który na co dzień kursuje na linii Kłajpeda–Karlshamn, został dostosowany pod względem wizualnym do standardów, które obecnie obowiązują w DFDS. W internecie pojawiło się wideo dokumentujące postępy nad przemalowywaniem promu.
Proces rebrandingu, związany z odświeżeniem logo oraz wdrożeniem ciemnogranatowych barw, rozpoczął się na początku 2016 r. od jednostek Côte Des Dunes oraz Côte Des Flandres, które zostały odkupione od grupy Eurotunnel i obsługują dziś połączenie Dover-Calais. Stopniowo nową identyfikacją obejmowane są wszystkie pozostałe promy należące do DFDS.
Odnowienie barw jednego z największych w Europie operatorów promowych jest niemałym przedsięwzięciem logistycznym. Wprowadzenie zmiany na każdym statku wymaga pokrycia farbą powierzchni o wymiarach ok. 11 tysięcy metrów kwadratowych.
Prace nad rebrandingiem promu Optima Seaways zakończyły się 14 lutego. Jednostka ta została zbudowana w 1999 r. Ma 186 metrów długości, a na pokład może zabrać 328 pasażerów. Dysponuje linią ładunkową o długości 2300 metrów.
f05fb917688a7bdfaba8ede178c926e3_M
PromySkat