WARSZAWA: 20:41 | LONDYN 18:41 | NEW YORK 13:41 | TOKIO 03:41

Waimea Holding inwestuje w porcie w Szczecinie

Dodano: 20 sty 2017, 8:18

Spółka Waimea Holding S.A. od 2010 roku realizuje projekty deweloperskie na terenie całej Polski. Specjalizuje się w budowie kompleksów logistycznych, obiektów typu cargo oraz BTS, a także terminali multimodalnych. Obiekty realizuje w wysokim standardzie, oferując bogate wyposażenie. Wieloletnie doświadczenie Grupy Waimea na rynku nieruchomości komercyjnych, profesjonalny zespół, stabilna pozycja oraz obecność w całej Polsce pozwalają na tworzenie optymalnych projektów logistycznych.
W ciągu najbliższych trzech lat Spółka planuje wybudować i skomercjalizować ponad 200 000 mkw. powierzchni magazynowej i produkcyjnej w Szczecinie, Stargardzie, Bydgoszczy oraz Rzeszowie. W połowie roku 2017 planuje oddać do użytkowania Waimea Cargo Terminal Rzeszów-Jasionka oraz pierwszy etap Waimea Logistic Park Bydgoszcz. Zaplanowane są także kolejne inwestycje w województwie zachodniopomorskim.
Na początku 2017 roku na działce o powierzchni 16,7 hektara rozpocznie się budowa Waimea Logistic Park Stargard, będzie to centrum styczne o łącznej planowanej powierzchni zabudowy ok. 80 000 mkw. W jego skład wejdzie 6 nowoczesnych hal klasy A, przeznaczonych pod działalność związaną z magazynowaniem, produkcją oraz z obsługą logistyczną. W chwili obecnej wynajęte zostało już ponad 10 000 mkw.
W lipcu 2017 roku rozpocznie się w Szczecinie budowa pierwszej hali Waimea Logistic Park Port Morski.
Docelowo inwestycja w szczecińskim porcie będzie oferować 48 000 mkw. powierzchni magazynowej o najwyższym standardzie.
Przedstawiciele Waimea Holding podczas konferencji prasowej w Szczecinie podkreślali, że port w Szczecinie dysponuje dobrze rozbudowanym układem komunikacyjnym. Autostradą A6 połączony jest z europejskim systemem autostrad, a poprzez drogę krajową nr 3 (E-65) z południem Polski i krajami Europy Środkowej. Dostępność usług portowych oraz dogodne połączenia kolejowe poprzez magistralę odrzańską zapewniają nieograniczone możliwości transportu i ekspedycji.
Niezaprzeczalnym atutem jest także możliwość wykorzystania żeglugi śródlądowej, uznanej przez Unię Europejską jako najbardziej przyjazną środowisku. Dostępność do systemu szlaków wodnych ma szczególne znaczenie dla obsługi rynku niemieckiego, a także krajów Europy Zachodniej. Transport barkowy dociera tam bowiem bezpośrednio do wielu znaczących centrów gospodarczych i regionów przemysłowych.
DSC00185
DSC00213
DSC00237
Fot. Wojciech Sobecki