WARSZAWA: 11:10 | LONDYN 09:10 | NEW YORK 04:10 | TOKIO 18:10

Rejs z Santa Line? Coraz więcej pasażerów wybiera prom na świąteczny wyjazd

Dodano: 07 lis 2016, 7:50

Zaledwie dwa miesiące dzielą nas od świąt Bożego Narodzenia. Stena Line po raz kolejny podczas tego szczególnego okresu zmienia nazwę na Santa Line, aby celebrować wspólnie z gośćmi te magiczne chwile.
Stena Line już teraz przygotowuje się do gorącego przedświątecznego okresu. Notuje też wzrost zainteresowania swoją ofertę w tym wyjątkowym czasie. Łączna liczba rezerwacji na wszystkich liniach już jest większa niż w analogicznym okresie 2015r. Wskaźnik ten wzrósł w listopadzie i grudniu o 5 procent.
Stena Line rozpoczynając świąteczną kampanię, po raz kolejny zdecydowała się też zmienić nazwę na Santa Line.
„Okres przedświąteczny to doskonała okazja do odwiedzenia jarmarków bożonarodzeniowych
w poszukiwaniu wyjątkowych prezentów i regionalnych przysmaków. Ubiegłoroczna edycja Santa Line spotkała się z ogromnym zainteresowaniem wśród naszych podróżnych. Popularnością cieszyły się specjalne wyjazdy, jak „Boże Narodzenie po szwedzku”, a także konkursy w mediach społecznościowych. Dlatego w tym roku powtarzamy akcję” – powiedział Pedro Canchaya, dyrektor marketingu w Stena Line Polska
Santa Line zauważa, że rejs to dla wielu podróżnych także doskonała okazja do zakupienia prezentów dla najbliższych w pokładowych sklepach, gdzie ceny są nawet o 40% niższe niż na lądzie. Przewoźnik dokonał porównania sprzedaży w październiku 2015 i 2016 na pokładach statków, wyszczególniając produkty cieszące się największą popularnością. Wśród nich znajdują się perfumy oraz zabawki dla dzieci. Ubiegłorocznym bestsellerem dla najmłodszych okazały się zabawki i akcesoria z filmu „Kraina lodu”. W tym roku niewątpliwie staną się nim produkty z filmu „Trolle”.
„Z dumą prezentujemy nasze propozycje na tegoroczny prezent świąteczny; są to perfumy unisex CK1 oraz zabawki z filmu „Trolle” dla dzieci. Ten zapach to unikalna kompozycja, z którą każdy poczuje się wyjątkowo i która będzie się podobała przez długi czas” – powiedziała Cecilia Alenfelt, Commercial Manager w Stena Line.
Stena Line jest szwedzkim koncernem promowym z siedzibą w Göteborgu. Operuje na 22 trasach łączących 10 krajów, posiada 34 promy, zatrudnia ponad 5500 pracowników. Roczne obroty koncernu przekraczają 12 mld koron szwedzkich. Rocznie z promów Stena Line korzysta ponad 7 milionów pasażerów, przewożonych jest też 1,5 milionów samochodów osobowych oraz 2 miliony jednostek frachtowych (ciężarówki, naczepy itp.).
12b4a0ebdb2ebd7c2749eeab3df12810_m
PromySkat