WARSZAWA: 02:14 | LONDYN 00:14 | NEW YORK 19:14 | TOKIO 09:14

UNITY LINE znów łączy Polskę i Skandynawię!!!

Dodano: 12 cze 2020, 20:04

„Podróżować to żyć.” Słowa duńskiego bajkopisarza – Hansa Christiana Andersena – wybrzmiewają dziś zaskakująco aktualnie. Oczywiście nie ma podróży bez otwartych granic! Dlatego Unity Line – firma, która łączy Polskę i Skandynawię już od 25 lat – niezmiernie cieszy się, że takie otwarcie nastąpi 13 czerwca! Od soboty będzie można swobodnie podróżować i przekraczać granice wewnętrzne Unii Europejskiej. Podróżni znów zyskają prawo do swobodnego wjazdu, wyjazdu oraz tranzytu przez terytorium RP. Nie będą musieli odbywać kwarantanny. Wracamy do życia!
Nie będziemy ukrywać- tęskniliśmy! Tak jak wszyscy, mieliśmy wiele planów. Lecz bezpieczeństwo jest najważniejsze. Dlatego część wycieczek zdecydowaliśmy się anulować. Teraz jednak, kiedy na horyzoncie rysuje się powrót do normalności, znów nabieramy wiatru w żagle!

Szczęśliwie się składa, że oferta wycieczkowa Unity Line na 2020 rok była bogata. Dlatego wiele atrakcyjnych wyjazdów do Szwecji wciąż jest dostępnych! Szczególnie polecamy te, związane z aktywnym wypoczynkiem w zgodzie z naturą: „Rowerowy raj”, „Rozkołysana Asana” czy „Szwecja piękna z natury”. Po długiej izolacji, odrobina ruchu z pewnością wpłynie na nas zbawiennie. Jest oczywiście sporo innych możliwości – związanych z tradycyjnym zwiedzaniem, podziwianiem piękna skandynawskiej przyrody czy degustacją dobrego wina, a nawet otarcia się o literaturę kryminalną. Zapraszamy!
Wiemy, że powroty bywają trudne. Zwłaszcza, że widmo COVID-19 wciąż straszy. Unity Line dba jednak o to, aby pasażerowie promów nie musieli się martwić na zapas. Dla bezpieczeństwa podróżujących utrzymujemy wysoki reżim sanitarny!
Więcej szczegółów o całej ofercie przewozów promowych odnaleźć można na stronie www.unityline.pl . Oferta aktualnych wycieczek do Skandynawii jest dostępna w e-sklepie www.skandynawskiepodroze.pl. W przypadku pytań lub jakichkolwiek wątpliwości nasi konsultanci dostępni są też pod numerem telefonu +48 91 88 02 909. Do dyspozycji klientów jest jak zawsze e-mail: rezerwacje@unityline.pl .